logo
G Z1
Grillo Freza

G Z1

 

100.800,00

G Z1
G Z1
G Z1
G Z1



Plug

za upotrebu na G Z1 - G Z2 - G Z3

item no.: 947311

težina: 3 kg

6.136,00

Rotaciona freza (par)

Lopatice

za upotrebu na G Z1 - G Z2

item no.: 933611

težina: 2 kg

8.260,00

Ovaj kit pruža proširenje freze do 80 cm (75 cm bez bočnih diskova) ili smanjenje na 35 cm (30 bez bočnih diskova).

 

Motor Briggs & Stratton 575EX OHV
Starter potezni
Zapremina 140 cc, 1 Cilindar
Snaga 3 HP (2.2 kW)@ 2400 rpm
Vazdušno hlađenje
Filter vazduha
Kapacitet rezervoara 0,8 L
Transmisija Puž u uljnoj kutiji
Menjač Jedna brzina
Kvačilo Aktivni kuplung
Rotaciona freza 4 kraka + kopačice, radna širina 52 cm
Prečnik kopačica 28 cm
Radna širina sa bočnim diskovima 57 cm. Sa opcionim kitom, kopačice se mogu podesiti na 35 ili 80 cm.
Radna širina bez bočnih diskova 52 cm. Sa opcionim kitom, kopačice se mogu podesiti na 30 ili 75 cm.
Radna dubina 28 cm
Max. br. obrtaja kopačica 155 rpm
Rukohvat Podesiv po visini i bočno podešavanje
Standardne karakteristike Transportni točak. Dvostruka mamuza: jedna za tvrda zemljišta, druga za rastresita zemljišta
Bezbednost Isključivanje mašine prilikom puštanja; Blatobrani i rukohvati prema zakonu; Štitnik auspuha
Težina 35 kg

 

 

Ovaj model je kompaktan i idealan za freziranje zemlje u ćoškovima i ograničenim prostorrima.
Radna širina je samo 57 cm. 

 

Lopatice se okreću čak i kad se freza ne kreće napred omogućava-jući Vam da vratite mašinu unazad uz malo napora.

Grillo GZ1 je opremljen sa aktivnim kuplungom: ako pritisnete ručicu na rukohvatu, uključićete lopatice. Kad otpustite ručicu lopatice staju momentalno, dok motor nastavlja sa radom.
Bočne diskove ne treba upotrebljavati kad frezirate tvrdu zemlju koja nije prethodno frezirana.
Bočni diskovi su vrlo korisni na rastresitoj zemljil, oni pomažu da mašina drži pravac i takođe štite biljke u okolini freziranja.  

Freza je standardno opremljena sa dve mamuze: prva je idealna za rastresitu zemljudok je druga odlična za tvrdu zemlju. Podešavanjem mamuza određujete dubinu kopanja.
Nisko podešena mamuza omogućava duboko kopanje zemlje. Visoko podešena mamuza će pomeriti centar gravitacije napred i mašina će se više kretati napred.
Upotreba bočnih točkova u kombinaciji sa visoko podešenom mamuzom će povećati podizanje i napredovanje.
G Z1 je brza, dobro izbalansirana i precizna!
Menjačka kutija koja je u ulju osigurava maksimalnu snagu i dugotrajnost. Kompletno je dizajnirana i proizvedena u Grillo postrojenjima.  

3 HP motor pruža optimalni obrtni momenat za freziranje na 2400 rpm! Možete da frezirate lagano na 80 – 90 rpm ili brzo do 155 rpm, u zavisnosti od stanja zemljišta i potrebe freziranja.
Snaga motora nije prepreka za
G Z1, čak i ako je sa maksimalnom radnom širinom ukopana u zemlju.
Rukohvati se mogu podesiti po strani bez odvrtanja šrafova ili dugmića za okretanje.  

Visoko podesivi rukohvati će i najvećim zahtevima korinika osigurati da pronađu pravilan i udoban radni položaj. Rukohvat se može podesiti u niži položaj da pruži lakši transport mašine na prednjem točku.

Čišćenje i održavanje je veoma jednostavno! Povremeno treba proveriti nivo ulja u motoru i očistiti filter vazduha. Menjaču ne treba nikakvo održavanjeKao i kod svih Grillo proivoda, G Z1 je dizajniran i napravljen da traje.
Sve komponente, od najprostijih do kompleksnih su izrađene po visokim standardima kvaliteta. G Z1 je opremljen motorom sa Ready-Start uređajem! Svi motori su OHV kako bi osigurali veliku pouzdanost, smanjili zagađivanje i potrošnju, visokih performansi i sa vibracijama koje smanjene na minimum.
Šasija, rukohvati i freza su proizvedeni u fabrici Grillo u Italiji koristeći samo premium materijale. Sve ovo omogućava nam postizanje konzistentnog i 100 % kontrolisanog nivoa visokog kvaliteta.

Kaljene čelične lopatice se mogu lako skinuti i zameniti.
Bojenje svih Grillo mašina uključuje dvostruki elektrostatički premaz. U prvoj fazi su kade za pranje i pripremu, a zatim se nanosi prvi zaštitni sloj koji se zatim zapeče u posebnoj peći, što se pokazalo kao najbolja podloga za nanošenje završnog sloja. Drugi sloj se sastoji od praškastog premaza koji se ponovo zapeče na 190°C, što daje karakterističnu tvrdoću i sjaj.

Sve mašine su pažljivo sastavljene u svakom detalju i testirane od strane obučenog osoblja. Poslednja provera uključuje paljenje motora u cilju provere svih funkcija i osiguranja garancije prvoklasnog proizvoda.